مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-04ورزشي

لیگ برتر بسکتبال بانوان| ذوب آهن گام نخست را محکم برداشت


تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در هفته نخست لیگ برتر به پیروزی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هفته نخست لیگ برتر بسکتبال بانوان با برگزاری 3 دیدار پیگیری شد که تیم ذوب آهن اصفهان میزبان ستاد ملی گاز بود.

ذوب آهن در کوارتر نخست با نتیجه 21 بر 7 و در پایان نیمه اول با نتیجه 39 بر 13 به پیروزی رسید؛ نماینده اصفهان در کوارتر سوم  با نتیجه 61 بر 17 و در پایان بازی با نتیجه 81 بر 25 به برتری رسید.

فرحناز شمس سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن پس از دیدار تیم بسکتبال بانوان ذوب آهن مقابل شرکت ملی گاز عنوان کرد: قطعا تیم گاز خیلی خوب و جنگنده و باانگیزه مقابل تیم ما قرار گرفت و بازیکنان ما خیلی خوب توانستند برنامه هایی که به آنها داده بوده ایم را در زمین اجرا کنند و نتیجه آن را هم دیدند.

وی ادامه داد: رویکرد باشگاه برای قهرمانی است و امیدواریم بتوانیم بازی به بازی خوب پیش برویم و به هدفی که داریم برسیم؛ به دلیل اینکه دو بازیکن ملی در تیم ملی دانشجویان داریم هفته آینده را بازی نداریم و پس از بازگشت بازیکنان تمرینات ادامه خواهد داشت.

شمس تصریح کرد: برنامه ریزی می کنیم تا برای بازی پیش رونیز بتوانیم عملکرد قابل قبولی به نمایش بگذاریم؛ حریف بعدی ما تیم جوانی است و اصولا تیم های جوان باانگیزه و جنگنده عمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر بسکتبال بانوان| ذوب آهن گام نخست را محکم برداشت

لیگ برتر بسکتبال بانوان| ذوب آهن گام نخست را محکم برداشت